سوالات متداول
پشتیبانی و ساعات کاری شما چجوریه ؟
مدت زمان پریمیوم سازی اکانت ها چقدر هستش؟
چجوری میتونم بهتون اعتماد کنم؟
آیا میتونم اکانت رو به شخص دیگه منتقل کنم؟
بله شما میتونید بعد از خرید اشتراک و یا اکانت خریداری شده را به عنوان هدیه برای شخص دیگری فعال کنید.
چطور میتونم از پشتیبانی شما کمک بگیرم؟
درحال حاضر پشتیبانی دوسو فقط در تلگرام و چت آنلاین سایت فعالیت دارد.
آیا امکان تغییر رمز اکانت وجود داره؟
بله اشتراک ها و اکانت هایی که خریداری میکنید از دوسو امکان پذیر هستن.
فقط محصولاتی که با عنوان اکانت آماده هستن در بعضی مواقع این امکان را ندارن.
آیا راهنمایی برای استفاده از اکانتها دارید؟
بله.
بعد از ثبت سفارش در سایت. پشتیبان های دوسو از طریق تلگرام یا بصورت پیامکی با شما ارتباط میگیرن و راهنمایی کامل را در استفاده از اشتراک انجام میدن.
اکانتهای شما برای چه کشورهایی کار میکنن؟
اشتراک ها و اکانت های دوسو از کشور های ترکیه، آمریکا، مصر و نیجریه هستن.
اما بعد از فعال شدن اشتراک و اکانت با هر آیپی کشوری شما میتونید استفاده کنید.
چطور میتونم وضعیت سفارشم رو چک کنم؟
بعد از ثبت سفارش روند فعالسازی بصورت پیامک برای شما مرحله به مرحله اطلاع رسانی میشه.
شما میتونید جهت اطلاع بهتر از روند سفارشتون با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.
اگر سوال دیگهای داشتم کجا بپرسم؟
اگر سوالات شما در این صفحه نبود. میتونید از طریق چت آنلاین و یا پشتیبانی تلگرام با ما در ارتباط باشید.
محصولات شما قانونی هستن؟
تمامی محصولات دوسو – 2sou بصورت 100% قانونی برروی حساب شما فعال خواهند شد.
دلیل پایین بودن قیمت ها چیه؟
دوسو، بصورت مستقیم و بدون واسط اکانت های شما رو فعال میکنه و به همین دلیل قیمت ها کف بازار هستن.
آیا امکان خرید اکانت با تخفیف وجود داره؟
ما در دوسو با اینکه تلاشمون رو میکنیم پایین ترین قیمت را برای راحتی شما داشته باشیم، در بعضی مواقع به دلایل مختلف کد تخفیف برای تجربه بهتر شما عزیزان میزاره.
برای مطلع شدن ازین تجربیات لذت بخش کافیه کانال تلگرام و پیج اینستاگرام دوسو را دنبال کنید.
!!!نکته!!! : اگر تا الان تجربه خرید از سایت دوسو را نداشتید با ارسال پیام به پشتیبان تلگرام ما برای خرید اول کد تخفیف براتون ارسال میشه.
آیا اکانتها ضمانت بازگشت وجه دارن؟
در صورتی که امکان فعال سازی نباشه و در روند فعال سازی به هر دلیلی از ما رضایت کافی نداشته باشید، کافیه به پشتیبانی تلگرام پیام بدید تا سفارش شمارو لغو و هزینه پرداختی برگشت داده بشه.
روشهای پرداخت شما چیا هستن؟
روش های پرداخت ما در حال حاضر به دو صورت هستش.
روش اول :
از طریق سایت و با درگاه پرداخت معتبر
روش دوم :
ارتباط گرفتن با پشتیبانی تلگرام و ثبت سفارش و پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت
اگر اکانت بلاک بشه چیکار کنم؟
با پشتییانی تلگرام دوسو ارتباط بگیرید تا راهنماییتون کنن.
چطور از امنیت پرداخت مطمئن باشم؟
پشتیبانی شما ۲۴ ساعته هست؟
پشتیبان های دوسو در سریع ترین زمان در شبانه روز پاسخگوی سوالات شما هستن.
آیا اکانتها محدودیت منطقهای دارن؟
نه. با هر آیپی از هر کشوری قابل استفاده هستن.
آیا امکان خرید اکانت به صورت قسطی هست؟
در حال حاضر خیر.
ولی این مورد درحال بررسی هست تا به سایت اضافه بشه و تجربه ای بهتر بابت خرید برای شما ایجاد کنیم.
